Subject: Kutse Eesti Artside Päevad 2025
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Feb 2025 12:34:58 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Head kolleegid ja koostööpartnerid!

Kutsume teid osalema Eesti Arstide Päevadele 2025, mis toimuvad 3.–4.
aprillil Tartus Eesti Rahva Muuseumis.

Kavas on konverents, meditsiinifirmade näitus ja kultuurielamused. 3.
aprilli õhtul olete oodatud nautima draamateatri etendust „Skalpell“, head
seltskonda ning arstist klaverivõluri Benno Marguse kaunist muusikat.

Sessioonid

•                 Häda tahteavalduse pärast ehk kes kardab patsiendi
autonoomiat

•                 Eesti Arstide Selts Rootsis 80

•                 Kas laste erakorraline arstiabi vajaks muutusi?

•                 Tõenduspõhisus arsti-patsiendi dialoogis: ravijuhendid
versus doktor Google

•                 Mis kirurgil muret?

Paralleelsessioonid

•                 Tehisaru annab või võtab aru?

•                 Nüüdisaegne psühhiaatria kriiside ajastul

•                 Paindlik töökorraldus arstidele: kas ja kuidas?

•                 Töökeskkonna tervishoid

Konverentsikava, kogu info ja registreerimine
<https://arstideliit.ee/eesti-arstide-paevad-2025> SIIN

Osalejate registreerimine kuni 24. märtsini.

Osavõtutasu tuleb ära maksta kohe registreerimise käigus, soovijad saavad
ka arve alla laadida. Võimalik on tellida ka e-arve tööandjale (sel juhul
ei pea kohe makselingi kaudu maksma).

Registreering hakkab kehtima pärast osavõtu eest tasumist.

Kui registreerimisel või maksmisel tekib tehniline tõrge, siis palun
teatage  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Konverentsil esinejad ja korraldajad ning kutsutud külalised ei pea
kodulehe kaudu

registreeruma.

Kohtume arstide päevadel kevadises Tartus!

EAP korraldajate nimel lugupidamisega

Katrin Rehemaa